GA Header & Template Blogspot

on 02 Mei 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera.







Lepas korang tengok tajuk & header kat atas tu mesti korang dapat teka entri ni berkaitan apa kan. Tentunya GiveAway!!.. hehe. Sebenarnya GiveAway ni ada blogger lain yang sudi tag blog saya ni untuk join sekali. Nak tau SIAPA, klik SINI. Jarang blogger lain sudi tag blog ni untuk join GiveAway. Jadi saya nak ucap terima kasih kepada blogger tersebut kerana baik hati TAG blog saya ni.

Cakap pasal GiveAway, mesti ada hadian kan. Hadiah untuk GiveAway ni memang best. Sesiapa blogger yang rasa-rasa nak tukar templete baru tu, mari join GiveAway ni. Mana la tau nasib baik kan, boleh tukar templete baru yang lebih menarik tertarik. Ada 9 hadiah semuanya. Cepat-cepat join la sekarang!!..

Untuk memenuhi syarat tuan punya GiveAway, saya perlu bagitau apa jenis templete idaman saya. hehe. Bagi saya jenis templete yang saya idamkan ialah templete yang berwarna cerah, kemas & cantik. Saya tak nak templete yang berat nanti pembaca akan mengeluh sukar melawat blog saya. Lagi 1 saya suka templete yang lebih kepada jenis blog infomasi/berita bukannya personal.hehe

Untuk sebab-sebab saya join GiveAway ni pula, tentunya sebab nak menang. Bukan tu saja saya juga memang suka join segmen atau GiveAway dari blogger-blogger lain untuk eratkan hubungan diantara blogger dan mengenali blogger lain. Saya kan budak baru blajar dalam dunia blogging ni. So, blogger baru macam saya kena pandai berkawan dengan blogger-blogger otai. betul tak?. hehe. Ok la tu saja untuk entri ni. Jumpa di entri seterusnya.


Sudi-sudi la klik SINI ya...^^

Wassalam~
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved