SEEFOOD FULL MOVIE MEDIAFIRE 2012

on 11 Maret 2012

DOWNLOAD SEEFOOD FULL MOVIE MEDIAFIRE 2012. FILEM ANIMASI 3D SEEFOOD FULL MOVIE MEDIAFIRE 2012.

Assalamualaikum & salam sejahtera

Filem Animasi Seefood 2012

Seefood, sebuah filem animasi berbahasa Inggeris pertama di Malaysia hasil terbitan Studio Animasi tersohor di Malayisa iaitu Silver Ant Sdn Bhd. Filem ini berlatar belakangkan eko-sistem laut sama seperti filem Nemo yang pernah ditayangkan beberapa tahun dahulu. Jom layan filem animasi ini, sangat menarik. Terbaik!!



SINOPSIS FILEM SEEFOOD 2012

Berlatar belakangkan eko-sistem sekitar kita, Seafood mengisahkan tentang seekor anak jerung bernama Pup yang mempunyai misi untuk mencari sekumpulan pemburu haram yang telah mencuri sebilangan telur-telur dari kawasan perairannya di mana pengembaraannya yang penuh dengan aksi-aksi lucu bukan sahaja di dalam air, malahan di darat.

Pup berusaha untuk menyelamatkan abang-abang dan kakaknya tanpa memikirkan keselamatan nyawanya. Pup telah sampai ke dunia daratan yang ada watak Man. Di daratan Pup tidak menyangka ada bahaya jugak menanti dia di sana.

Khuatir akan keselamatan Pup, Julius, seekor jerung berinsang putih muncul dengan misinya yang tersendiri untuk menyelamatkan kawan karibnya. Pup dan Julius memakai sut khas supaya mereka berupaya mengembara di daratan.








Wassalam~






Derma [LIKE] Anda!



Selamat Mendownload Filem Seefood Full Movie Mediafire 2012 !!
Ranking: 5
 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved