IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA

on 29 April 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera.

Bertemu lagi. Terima kasih kerana sudi membaca blog ini. Entri kali ini adalah entri khas untuk segmen dari blog kayif.com. Untuk hari ini saja dah 4 segmen saya sertai. Yey!!... kalau ada segmen lagi pasti saya akan join jugak. hehe. 

Segmen kali ini berlainan sedikit dengan segmen2 yang saya sertai sebelum ini. Segmen ni agak berbentuk contest kerana sesiapa yang dah ikut segmen ni akan berpeluang untuk mendapat iklan percuma dari blog kayif.com. Syarat-syaratnya mudah sja. Klik SINI kalau nak tau syarat-syarat tu.

Ok saya teruskan untuk segmen ni. Mula2 kena letak dulu banner segmen ni.


Dah tu kena bagi sebab kenapa perlu dipilih oleh blog kayif.com untuk mendapat iklan percuma dalam blog tu. Ok saya bagi la sebab-sebabnya:

1). Saya seorang blogger yang aktif dan rajin buat entri-entri baru.

2). Saya amat memerlukan bantuan iklan di blog kayif.com untuk meningkatkan tafik blog saya.

3). Saya akan rasa lebih bersemangat untuk berblogging sekiranya dapat peluang seperti ini.

4). Saya dah ada banner sendiri. So tak susah-susah la nak buat banner baru.

Rasanya itu saja kot. Harap-harap kayif.com pilih saya ya. Saya amat berterima kasih kalau saya dapat beriklan percuma di blog kayif.com.

Wassalam~
Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

KyêrulL mengatakan...

Heee :D terima kasih sebb sudi join Yea.. blog terbaik akan dipilih ^.^


1 Mei 2011 pukul 19.15
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@KyêrulL

ok2... sama2... kalau boleh pilih la sy ye...^^y


2 Mei 2011 pukul 13.31

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved