SyedGraphiX FOLLOWERS BLOG REVIEW

on 02 Mei 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera.


Oleh kerana blog saya ni jarang di'review' oleh blogger lain, hari ni saya nak join satu segmen supaya blog saya akan direview oleh tuan punya segmen. Siapa nak join boleh angkat tangan macam saya(gaya usop wilcha) atau klik SINI. hehe. Tuan punya segmen ni blogger boleh dianggap senior dalam dunia blogging sebab follower dah sampai 1990. Mantap kan??... Saya pun bercita-cita nak dapat follower sampai macam tu jugak!!..

Ok la, untuk segmen ni pula saya diminta untuk bagi sebab kenapa saya nak join segmen ni. Sebabnya ialah:

1). Saya nak blog saya ddireview blogger lain.
2). Nak tahu pendapat blogger lain pasal blog saya ni. Ok ke tak?
3). Nak memperbaiki blog saya ni supaya lagi MANTAP!!.. hehe
4). Kongsi ilmu pasal dunia blogging. Saya kan masih BARU. Kenalah bagi tunjuk agar. kan.. kan..^^

Syarat yang seterusnya pula ialah kena bagi komen pasal blog tuan punya segmen. huhu. Siapalah saya nak komen blog otai kan. Saya budak baru belajar. hehe. Tak apa komen la jugak. Blog SyedGraphiX memang lawa dan kemas. Berat blog pun ok tak la berat sangat. Lagi satu header blog ni cantik. Kalau boleh tolong ajar buat header macam tu boleh tak?. hehe. Untuk komen membina pula, blog SyedGraphiX warnanya gelap. Saya tak brapa suka blog yang gelap. Tapi kalau blogger lain suka kot. Itu pendapat saya la. Lagi satu kalau boleh buat la butang READ MORE untuk setiap entri supaya boleh letak lebih banyak entri di muka depan. Senang la pembaca nak tau pasal entri-entri yang lepas. Ok la tu saja kot. Dah tak tau nak komen apa. hehe


Kalau sudi klik LIKE ya...^^

Wassalam~
Ranking: 5

{ 6 Comments... read them below or add one }

Farhan Zulhusmi mengatakan...

apa2 pon god luck erk...keep it up...support depa semua para blogger....


3 Mei 2011 pukul 07.26
Anonim mengatakan...

bestkan kalau orang lain review blog kita.


4 Mei 2011 pukul 18.01
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@FAZLINA AZIZ

memang BEST!!... sy harap2 ada la yang sudi review... bukan setakat trafik dapat yang paling penting ada la jugak orang komen pasal blog kita kan... boleh la baiki kelemahan dalam blog kita tu...^^y


4 Mei 2011 pukul 18.11

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved