Jom Kenali Blog Saya

on 27 September 2011

Assalamulaikum & salam sejahtera.



Setelah sekian lama menunggu Bro Ben Ashaari buat segmen, akhirnya masa yang ditunggu-tunggu telahpun tiba. Terima kasih Bro Ben sudi buat segmen untuk kitorang, blogger-blogger baru.

Sebenarnya tujuan saya menyertai dunia blog yang seronok ini adalah untuk meningkatkan kemahiran berfikir saya melalui penghasilan artikel-artikel yang menarik serta berkualiti untuk dikongsi kepada para pembaca. Selain itu saya ingin mengasah bakat yang dipinjamkan kepada saya dalam bidang penulisan yang agak kurang berbakat ini (tapi syukur lah ada dari tak ada langsung.. hehe). Lagi satu, saya juga ingin menjadikan dunia blog ini sebagai salah satu hobi saya. Berblogging sebenarnya banyak faedah jika kita bijak memanfaatkannya ke jalan yang baik seperti contoh kita dapat berkongsi pengetahuan dan juga pengalaman kepada para pembaca.

Saya nak para blogger seringkalilah singgah dan membaca artikel dalam blog saya supaya anda akan sama-sama mendapat manfaatnya melalui perkongsian ilmu yang bermanfaat serta dapat membantu memperbaiki teknik penulisan artikel dalam blog saya.

5 blog yang sering saya lawati:

Impian saya terhadap blog saya ialah saya ingin blog ini berjaya menghasilkan artikel-artikel yang menarik dan berkualiti suatu hari nanti setaraf dengan blog yang sudah lama bertapak di dunia maya ini.

Wassalam~
Ranking: 5

{ 22 Comments... read them below or add one }

CT mengatakan...

Wah wajinnya buat segmen..bagus2 trskan ya...:)

http://batulesung.blogspot.com/2011/09/ohhh-listing.html


27 September 2011 pukul 20.37
Nizam mengatakan...

selamat berkenalan yer... teruskan usaha anda yer... :)


27 September 2011 pukul 20.50
Ninie mengatakan...

Dtg dr segment Lulu Caldina. Dh follow kamu, sudi2 follow Ninie juga.

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/lets-increase-followers.html

Salam kenal....suka blog BEN juga...mcm2 ada!


27 September 2011 pukul 21.02
Sunah Sakura mengatakan...

da kenal da ni..hehehe


27 September 2011 pukul 21.09
Nienyz Ayub mengatakan...

singgah sini & follow :)

http://writingbynienyz.blogspot.com/2011/09/jom-kenali-blog-saya-bersama-ben.html


27 September 2011 pukul 21.20
Unknown mengatakan...

datang singgah sini......


27 September 2011 pukul 21.50
Anonim mengatakan...

semoga berjaya dalam penulisan blog ya. :)


27 September 2011 pukul 21.58
SoLy SoLicious mengatakan...

keep on blogging kay..dtg terjah dr blog BA


27 September 2011 pukul 22.43
aamalinaazman mengatakan...

weee
dr segmen abg ben jugakkk!
salam kenaiii =]


27 September 2011 pukul 23.14
Nasz mengatakan...

teruskan k? lama2 gaya penulisan pun akan improved.

MOHD NASER.com


27 September 2011 pukul 23.17
☀ Izzaty Hedry☀ mengatakan...

amin .. smoga impian di makbulkan ..;)


27 September 2011 pukul 23.30
shasafiez mengatakan...

salam kenal mengenal.. dtg singgah dr segmen jgk


28 September 2011 pukul 00.15
suRe HeBoH mengatakan...

haii,sy adalan silent reader..slm perkenalan..like abg ben pny blog jugak.


28 September 2011 pukul 01.43
Atia_gadismelayu mengatakan...

semoga impian anda tercapai..^_^

Jom Kenali Blog Saya


28 September 2011 pukul 01.46
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

wah... bnyknya komen... terima ksih semua yang sudi komen tu... jasa anda sngt dihargai.. teruskan sokongan anda... ^^


28 September 2011 pukul 02.28
miss jambu mengatakan...

teruskan mengasah bakat anda.
InsyaAllah, bakat itu akan terus bersinar.. ^^


MENARIK DI genkcorner.blogspot
JOM BACA

1.JOM KENALI BLOG SAYA PULA
2.JOM JOIN BLOGLIST GENK
3. GAMBAR GRILFRIEND AMIRUL HADI ZAINAL
4.MAAF!!SAYA TAK LAYAN BLOGGER FOLLOWER CIPUT


28 September 2011 pukul 06.56
Anonim mengatakan...

waalaikumussalam

semoga berjya impian tu ^^


28 September 2011 pukul 10.27
||EzzaTy AriFfiN|| mengatakan...

salam perkenalan..
jemput singgah my blog.. =)


28 September 2011 pukul 11.26
Kuronofu91 mengatakan...

Blogwalking dr Blog BA...huhuhu...


28 September 2011 pukul 13.03
Unknown mengatakan...

Salam kenal.. ^_^


28 September 2011 pukul 16.06
Unknown mengatakan...

salam kenalan ;D


28 September 2011 pukul 17.28
Fatin Liyana mengatakan...

hye3!! yana dgn tinkerbell datang dari segmen yang sama.

salam perkenalan! ^^,


1 Oktober 2011 pukul 10.23

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved