BACKLINK AUTOMATIK SECARA PERCUMA

on 24 Maret 2012

Backlink Automatik Secara Percuma - Tahukah anda ada cara yang mudah untuk mendapatkan backlink bagi meningkatkan ranking entri anda di enjin carian google? Tidak perlu untuk melakukannya secara manual. Segalanya akan dilakukan secara automatik. Kalau nak tahu teruskan membaca entri ini. Saya akan kongsikan tips berguna ini kepada anda.



Untuk mendapatkan ranking yang baik dalam enjin carian google, perkara asas yang paling penting anda perlu buat adalah menghasilkan artikel yang menarik dan mesra seo. Bagaimana untuk menghasilkan artikel yang mesra seo? Di sini saya tidak perlu menjelaskan teknik terbaik dalam menghasilkan entri yang mesra seo kerana banyak blogger yang telah kongsikan tips ini.

Selain menghasilkan entri yang mesra seo, backlink juga adalah perkara yang sangat penting dalam meningkatkan ranking keyword sasaran dalam entri yang anda hasilkan. Untuk mendapatkan backlink, anda boleh menghasilkan backlink anda sendiri tetapi perlulah natural dari pandangan enjin carian google. Jangan sama sekali menghasilkan backlink secara pukal iaitu menghasilkan banyak backlink dalam satu-satu masa. Ambil masa selang beberapa jam untuk setiap backlink yang anda dihasilkan.



Namun begitu, untuk menghasilkan backlink yang natural, anda terpaksa korbankan masa anda untuk membuat backlink secara manual. Sebelum ini memang sudah banyak website yang menyediakan kemudahan backlink automatik yang PERCUMA tetapi kebanyakannya tidak natural seperti Pingler.com. Dalam website tersebut anda perlu membayar perkidmatan backlink premium mereka supaya backlink yang dihasilkan akan kelihatan natural.

Saya faham, ramai diantara blogger yang tidak mampu untuk melanggan perkhidmatan tersebut. Di sini saya kongsikan kepada anda satu cara yang mudah dan berkesan untuk mendapatkan backlink automatik yang PERCUMA. Caranya sangat mudah. Anda hanya perlu daftar di website SOSIAL MONKEE dan mula menghasilkan backlink untuk entri anda dengan begitu mudah. Apa yang menarik, perkhidmatan yang disediakan adalah PERCUMA!!.

Submit your 
content Every Day to 25 social 
bookmarking sites, all on unique 
C class IPs... FREE.

Saya sudah menggunakan website ini untuk mendapatkan backlink artikel yang saya hasilkan. Bagi saya, website ini memang sesuai untuk blogger yang gemar bermain dengan SEO. Memang sangat berkesan!!. Saya tidak akan kongsikan tips ini dengan anda jika saya tidak yakin dengan tool ini. Anda tidak rugi untuk mencubanya sebab tool ini PERCUMA. Jom daftar sekarang apa tunggu lagi.

**Klik gambar untuk paparan lebih jelas




Untuk menggunakan tool ini, sila DAFTAR di sini dahulu.


Sign Up Sosial Monkee For FREE!!

Wassalam~


Derma [LIKE] Anda!



Rating: 4.5
Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

THE AUTHOR mengatakan...

Aku pun ada guna tools ni .. tepi dah lama tak guna so terbukti memang baik..kena guna balik ni!!!
Thanks for info


25 Maret 2012 pukul 21.15
Anonim mengatakan...

Macam menarik je..social monkey ke?

Tool Forex Percuma


26 Maret 2012 pukul 11.16
Mahamahu mengatakan...

Jom ramai2 sertai 'Projek Amal Blogger' dengan moto kami prihatin kami hebah... Pasti menarik jom sertai di sini www.mahamahu.com


27 Maret 2012 pukul 09.56

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved