Korang Nak Jadi Seorang Ninja?...

on 22 April 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Kenal tak orang dalam gambar ni? Aku la tu. Hahaha!

Apa khabar korang semua. Saya doakan korang semua sihat-sihat ya. Hari ini tergerak hati saya nak update blog yang sudah agak bersawang ni. Agak sibuk sekarang ni. Maklumlam dah nak dekat peperiksaan akhir semester. Macam-macam kerja kena siapkan. huhu. Semua tu perkara biasa untuk seorang yang masih bergelar pelajar. 
Berbalik kepada tajuk entri kali ini, saya nak berkongsi dengan korang satu permainan (game) yang agak menarik. Korang nak jadi ninja kan?.. Jom layan game ni. Namanya, Fruit Ninja. Korang pernah dengar game ni tak? Sebenarnya saya baru saja install game ni minggu lepas. Game ni rasanya dah lama. Cuma saya tak pernah terjumpa sebelum ni. Tak mengapa, kepada korang yang belum pernah main, jom la layan. Game ni ringan dan saiznya tidaklah besar pun. Game macam ni sesuai dimainkan bila masa kita bosan dan blurr tak tau nak buat apa. Yang bestnya korang akan kurang rasa addicted bila main game ni berbanding game lain. Bukan macam game Counter Stike dan Dota tu. Main dari pagi sampai ke pagi esok pun tak habis-habis. Korang mesti tahu pasal game Angry birds kan? Game ni lebih kurang je macam game tu.

Ni la dia screenshoot game tu:






Kalau berminat nak download boleh la klik link kat bawah ni:

(Link source: Syok.org)

Password:
rem-pit@syok.org


Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

kyo_9 mengatakan...

oo..
ntk windows ke?
ingatkan ntk iPhone dsb..
nice~


22 April 2011 pukul 22.25
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@kyo_9

yang ni untuk pc... game sebenarnya game tuk iphone tp dah ada orang buat tuk pc... best gak main game ni.. Thanks~


22 April 2011 pukul 22.57

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved