Segmen Ben Ashaari Terbaik!!!

on 23 April 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera.


Korang pernah tak join segmen Bro Ben Ashaari?.. Mesti tau kan? Blog dia tu terkenal dengan kerajinan nak buat segmen untuk blogger-blogger lain. Kalau tak pernah rugi tau. Banyak manfaat korang dapat kalau dah join. Nak tau apa?


Traffik blog meningkat

Memang tak dapat dinafikan bila saya join je segmen bro Ben Ashaari ni traffik blog saya pasti akan naik mencacak. Bagi blogger baru macam saya ni, ianya pasti akan membuatkan saya gembira dan puas apabila blog saya ada ramai pembaca. Sebabnya traffik blog saya ni memang menghampehkan. Secara jujurnya, saya nak dapat 100 pembaca dalam sehari pun memang agak susah. Lain la kalau blog dah popular macam blog Cik Epal & Yuyu Zulaikha kan. Tak join segmen Bro Ben Ashaari pun tak mengapa sebab mereka dah popular dan mempunyai pembaca blog yang ramai.

Ni dia screenshoot traffik blog saya dalam nuffnang, hampeh!!


Jumlah komen meningkat

Yang ni pun memang tak boleh dipertikaikan lagi. Nak tengok buktinya? tengok gambar ni:


Tu la dia screenshoot entri yang popular dalam blog saya ni. Entri tu saya anggap popular sebab mempunyai jumlah komen yang banyak. Kebanyakan mereka yang klik link entri tu datangnya dari blog Ben Ashaari. Dan tiga entri yang mempunyai komen terbanyak adalah merupakan entri untuk segmen bro Ben Ashaari. Terima kasih ye bro Ben Ashaari sebab rajin buat segmen. Memang terbaik!!..

Kesimpulannya, kata-kata dari saya untuk rakan blogger yang masih baru dalam dunia blogging macam saya ni, rajin-rajinkan la diri untuk join segmen dari blogger-blogger otai macam bro Ben Ashaari tu. Memang sangat membantu menaikkan Traffik blog korang. Tak rugi rajinkan diri korang join segmen dia tu. Tak rugi!!..


Wassalam~
Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

::Mastura Zakaria:: mengatakan...

xpe spiderman..go for it..hehehehhehe


23 April 2011 pukul 14.15
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

haha... blog mesti diteruskan macam hidup jugak... mesti terus...^^

thanks komen sini..


23 April 2011 pukul 14.23
aNiss :):) mengatakan...

awak blogger baru ya?? saya pun same... start blogging 24. feb. 2011 =)


24 April 2011 pukul 01.53
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@aNiss :):)

yeke.. sy bru lagi... x smpai setahun berblogging.... tp tengok blog awak lawa la... ^^

nway.. selamat berblogging..


24 April 2011 pukul 07.41

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved