Bestnya duduk di teratak PINKY MOMMA ;)

on 30 April 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera.





hah!!... Jumpa pun segmen tuk hari ni. Dah lama tak join mana segmen. Ingat tadi nak join segmen Bro Ben Ashaari. Rupanya tuk blogger-blogger baru je. Saya pun sebenarnya blogger baru lagi tapi abg Ben nak yang ada follower 100 ke bawah je. Siapa yang layak join tu klik sini. Ok la, xpe pinky MOMMA dah buat segmen. Boleh la sy nak join.

Segmen ni sebenarnya senang je. Tujuan segmen ni untuk buat bloglist baru Pinky MOMMA. Dalam segmen ni dia minta saya ceritakan apa-apa mengenai blog dia ni. senang kan. Cepat-cepat la join.

Blog Pinky MOMMA ni bagi saya blog yang lawa, comel & kemas. Saya suka masuk blog dia sebab blog dia tak la berat sangat.Lagipun entri-enti dalam blog pinky momma bergenre santai. Banyak info yang saya dapat bila baca blog ni. 

Ok lah. Rasanya tu je untuk entri pasal segmen Pinky MOMMA ni. Siap!!!...^^

p/s: Nak cari segmen lain pula. Hari ni nak layan segmen je. Minggu depan ada exam lagi tuk last paper. huhu

Wassalam~
Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

nur mengatakan...

wah rajin join segmen ye


30 April 2011 pukul 16.12
Nurul Syafiqah mengatakan...

singgah sini bc entry u. folo u suda..folo me back:)


30 April 2011 pukul 16.27
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@nur

Bnyknye blok awk... huhu..
mesti la rajin... kebosanan melanda nie... ^^


30 April 2011 pukul 16.38
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@Nurul Syafiqah

Blog yg mana 1 ni... bnyknya blog... huhu... ok sy follow,...^^


30 April 2011 pukul 16.39

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved