Chegu Zubir Promote Blog Saya

on 30 April 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera.


Hah!!... segmen ke dua untuk hari ni. Blogger yang rajin buat segmen ni ialah Chegu Zubir. Kalau korang pun nak join boleh klik sini.  Segmen ni pun tak la susah sangat pun bagi orang yang rajin la. "Nak seribu daya, tak nak seribu dalih". Hehe.

Saya nak Chegu Zubir tolong promote kan blog saya ni sebabnya blog saya ni saya buat khas untuk dibaca. Kalau tak ada pembaca tu tak best la. Penat tau saya buat entri. hehe. Lagipun blog saya ni banyak info-info menarik seperti tips blogging, isu semasa, tutorial dan macam-macam lagi. Cuba korang tengok kat sitemap tu, dah banyak entri yang saya hasilkan. Korang baca la & sudi-sudi la bagi komen. Bukan apa supaya lain kali saya boleh baiki cara penulisan entri saya disambing korang dapat input berguna. 

Contohnya cuba korang baca entri ni. best tau. KLIK SINI. Kalau nak cari entri lain pilih je kat sitemap tuh.

Ok tu saja tuk entri kali ini. Jumpa di entri seterusnya. ^^

p/s: korang tak nak join ke segmen ni. Isi masa terluang di hujung minggu. apa salahnya kan?.. Join2... 


Wassalam~
Ranking: 5

{ 6 Comments... read them below or add one }

bella_bumbum mengatakan...

oredy follow meyh :P


30 April 2011 pukul 16.39
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@bella_bumbum

haha... xperasan td... tq skali lagi...^^


30 April 2011 pukul 16.42
peNulis SeNjA mengatakan...

datang follow sini ... wahhh nice blog bro


1 Mei 2011 pukul 17.22
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@waN Mohd Salim

thanks... i follow u back..^^


1 Mei 2011 pukul 18.16
Abu Zafran mengatakan...

blog anda telah dipromote...
klik entry nih # 8 Baru Kritik Sikit....

tq kerana join


1 Mei 2011 pukul 21.45

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved