~~First giveAWAY dari nana~~

on 22 April 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera.

Nape ek dah nak dekat exam ni banyak pula orang nak buat entri pasal GiveAwang & segmen ni. huhu. Walaupun saat tengah genting sekarang ni, exam dah dekat, saya sempat mencuri masa untuk buat entri pasal GiveAway dari cik nana ni. Walaupun blog dia baru lagi tapi sebagai seorang blogger baru juga, saya nak support gak blogger-blogger baru yang lain bila diorang buat giveaway ni. Saya sendiri pun tak pernah lagi buat giveaway ni. So, tahniah kepada cik nana kerana berani buat giveaway. Saya doakan success ya.

Ni dia header blog tuan punya giveaway ni..^^
Untuk join giveaway ni tak susah pun. Kan cik nana?

Cuma perlu ikut syarat kat bawah ni je:

  1. kena jadi follower nana.(sebab nana x kasi mereka2 yang anonymous komen belok  belog nana)
  2. tag berapa ramai yang korg suka..(at least 1)
  3. buat satu entri pasal giveAWAY nie.
Untuk syaratyang ke-2 tu saya tag blogger ni:

Ok dah siap!!... Pastu Letak link entri ni kat kotak komen blog cik nana.
Sesiapa yang nak join tu boleh la klik SINI.

Wassalam~
Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

nana riduwan mengatakan...

terharu.. :)
mekaseh..


24 April 2011 pukul 09.10

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved