Jom Sertai Ujang9897 GiveAway

on 17 April 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Permintaan pertama, seperti biasalah kena tampal banner tuan blog yang buat GiveAway ni dulu.

Cantik tak?.. "Aku Blogger Boy".. Bagi aku boleh tahan cantik jugak..

Banyak hadiah yang bakal korang dapat kalau join giveaway ni. Tapi yang buat saya tertarik untuk join ialah domain setahun. Saya nak!!!...

Permintaan terakhir, kena tag dua orang lepas tu jangan lupa bagitau diorang. Blogger yang saya pilih tu ialah Dalila & Mastura. Ok senang kan. Dah siap!!!..

Kalau korang nak join klik SINI.

Wassalam~
Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

solomolo mengatakan...

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html


19 April 2011 pukul 05.37
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

gudluck jugak... thanks...^^


19 April 2011 pukul 13.41
teh o beng mengatakan...

hye.hye..blogwalking here..ngee..follow u oredy,i u dun mind follow me back..ngee,thanks ^_^


22 April 2011 pukul 02.14
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

thanks.... i follow u back..^^


22 April 2011 pukul 23.10

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved