IISSHHHKKK..!! AKU NAK HEADER BARU

on 01 Mei 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera.


Photobucket

Hah!!.. Ni dia segmen pertama saya sertai untuk hari ni. Tajuk dia macam yang kat atas tu. Siapa yang nak header baru tu boleh la klik SINI.

Untuk melayakkan diri sertai segmen ni kena bagi dulu sebab kenapa perlu header baru. hehe. bagi saya:

1). Saya dah lama pakai header ni. Jadi, rasa nak tukar baru la.
2). Header yang bro buat lawa. Tu sebabnya saya join segmen ni untuk dapat header special dari segmen ni.
3). Banner saya tak lawa dan tak ada animasi yang gerak-gerak tuuuu. lagipun saya tak pandai buat sendiri. kalau boleh nak mintak tolong bro buatkan 1 tuk saya.

Ok la tu saja sebab-sebabnya. Harap-harap tuan punya segmen pilih la saya. hehe. Sebelum tu saya nak tag AimiBakar & pka-afiqah untuk join sama segmen ni. Jangan malu-malu tuk join ya.^^
Wassalam
Ranking: 5

{ 6 Comments... read them below or add one }

Afiqah Salleh mengatakan...

wahhhh... nak join mcmana nih..??? hik3.. thanx ekk tag saya.. ^__^


2 Mei 2011 pukul 15.39
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@Afiqah Salleh

ur welcome.. senang sj... buat entri macam sy ni.. xpayah panjang2 pun.. kalau mau tau lebih lanjut tengok sini

http://wancikgumuzik.blogspot.com/2011/05/iisshhhkkk-sagmen-aku-nak-header-blog.html#more


2 Mei 2011 pukul 15.54
wan_cikgumuzik mengatakan...

terima kasih... penyertaan anda diterima.. sila tunggu hari keputusannya...


2 Mei 2011 pukul 18.18
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

ok.... sy tunggu & berharap terpilih... hehe^^y


2 Mei 2011 pukul 18.26
AimiBakar mengatakan...

wow ! thx tag :)
jap nak join gak
gudluck utk awak k


2 Mei 2011 pukul 21.59
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@AimiBakar

ok2... selamat mencuba nasib... hehe..^^


2 Mei 2011 pukul 22.46

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved