SEGMEN : PENULIS SENJA CARI BLOG BLUE AND PINK

on 01 Mei 2011

Assalamualaikum & salam Sejahtera.

Hai semua... Huh!!... Hari ni rasa malas pula nak update blog. Asyik main PES je. Member pun dah janji lepas habis exam minggu ni kitorang main PES sepuas-puasnya. Nak balas dendam la katakan, masa exam stess tak dapat main. hehe. Ok la sebenarnya entri ni bukan tujuan nak membebel pasal PES. Entri ini adalah untuk segmen dari blog penulis senja. Tajuk segmen untuk kali ini ialah PENULIS SENJA CARI BLOG BLUE & PINK. Huhu. Blog saya bukannya warna pink ataupun biru tapi nak join jugak. Hehe. Kat bawah ni ialah header blog penulis senja. Ok tak?..


Untuk join segmen ni tuan punya segmen suruh cerita pasal kenapa korang suka warna pink (Merah jambu) atau biru. Lepas tu permintaan ke-2 pula dia suruh kutuk blog dia tu. Hairankan ada blogger yang secara suka rela mintak dikutuk. Tak apa kita kutuk dia sepuas-puasnya. hehe.

Pertama, antara dua warna yang tuan punya segmen suruh pilih tu saya pilih warna biru. Sebabnya, saya memang suka warna biru. Warna pink tu saya tak berapa suka sebab warna tu lebih sesuai untuk kaum hawa. Kalau saya pilih pink nanti ada pula yang cakap saya ni jambu. Macam kumpulan jambu maharaja lawak tu (muka legend hati kiut). haha. Tapi memang saya ni suka warna biru. Biru warna awan menandakan saya ni berfikiran jauh dan bercita-cita tinggi. hehe. 

Untuk permintaan ke-2 pula, jom kutuk blog tuan punya segmen. hehe. Blog dia ni lawa tapi yang saya tak suka tu warna blog dia ni agak gelap. So nak baca entri pun tak selesa. Maaf la ye tuan punya segmen, saya ni memang tak suka blog warna gelap. huhu. Yang lain tak ada apa2 komen la. Blog penulis senja ni ringan dan tak serabut. Ok la tu saja komen-komen dari saya. Kalau nak komen lebih-lebih pula saya ni pun baru lagi dalam dunia blog. Tak sampai setahun lagi. Tengok la follower saya tu tak sampai seribu pun, tak macam blog Penulis senja dah cecah 1430. huhu. 

Mmm.. Rasanya tu saja kot. Entri untuk segmen ni dah siap. Yeah!!... Jom letak link kat blog tuan punya segmen pula. Untuk sesiapa yang nak join segmen ni boleh la klik SINI.
Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

peNulis SeNjA mengatakan...

ok ok .. saye tukar nanti yer pakcik .. hee

thnks jOin


1 Mei 2011 pukul 21.00
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

haha... pakcik???... sy muda lagi kot. hehe..

welcome^^


2 Mei 2011 pukul 00.17
♥bumblepink♥ mengatakan...

salam singgah.. dah follow blog ni..
saya suka pink hehe..

jemputlah singgah.. http://aeipink.blogspot.com/


3 Mei 2011 pukul 11.36
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

@bumblepink

ye ker suka pink.. haha.. ok nnti sy follow balik..^^y


3 Mei 2011 pukul 11.44

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved