Koleksi Lawak ZIZAN Di Festival Filem Maysia Ke-23 [FFM23]

on 21 November 2011

Assalamualaikum & salam sejahtera

Zizan Maharaja Lawak!

Malam tadi telah berlangsung Festival Filem Malaysia yang ke-24 dan pelbagai anugerah telah diberikan kepada penggiat seni tanah air demi menghargai jasa mereka dalam memajukan industri filem di negara. Walaupun saya tidak berpeluang untuk menonton rancangan tersebut secara langsung di kaca televisyen malam tadi, namun saya tidak merasa rugi tidak dapat menonton kerana ramai yang mengatakan FFM24 malam tadi agak membosankan. Mengapa? Saya sendiri pun tak tahu apa sebabnya. Korang yang tengok tu tolong la ulas. Apa yang saya tahu setelah melihat keputusan penuh pemenang FFM24, banyak anugerah malam tadi didominasi oleh dua filem iaitu KL Gangster dan Hikayat Merong Mahawangsa. Tahniah kepada pemenang!

Apa yang ingin saya kongsikan di sini sebenarnya bukanlah mengenai pemenang-pemenang dalam FFM24 tetapi pasal sorang mamat ni, ZIZAN!! Mungkin inilah sebabnya FFM24 malam tadi agak membosankan. Zizan tak jadi pengacara malam tadi. Cuba korang tengok video-video di bawah ni.



















Terbaik la Zizan!!

Wassalam~
Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

Unknown mengatakan...

zizan x ada jd x menyengat dah majlis..


21 November 2011 pukul 18.04
biar-hati-berbicara mengatakan...

hahah tau xpe..zizan klau xde mmg x mnjadi..


21 November 2011 pukul 18.11
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

azekzk & B.B berbicara: tu la pasal... nsib bek x tengok.. hehe.. huhu


21 November 2011 pukul 18.53

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved