TWITTER TENGKU SOPHIA HINA ISLAM

on 15 Februari 2012

TWITTER TENGKU SOPHIA HINA ISLAM KATA BUNYI AZAN MAGHRIB GANGGU TIDUR

Assalamualaikum & salam sejahtera

TengkuSophia
Tidak habis-habis ada sahaja pihak yang ingin mengutuk agama Islam. Kali ini seorang perempuan dalam twitternya mengutuk bunyi azan yang berkumandang sewaktu masa solat maghrib tiba. Melalui laman wtitternya, perempuan tersebut mengatakan:


Melalui apa yang dipost oleh TengkuSophia dalam twitternya, jelas menunjukkan dia mengutuk hamba Allah yang melaungkan azan tersebut. Secara tidak langsung, TengkuSophia mengutuk azan dan agama Islam. Manusia apakah seperti dia ini? Suara azan disamakan dengan babi? Lepas tu kata azan tu sial pula? Suka hati dia saja nak kutuk azan tu. Sudah la tidur di waktu magrib. Tidak mengapa, itu urusan dia dengan Allah SWT. Dia akan dapat bahagian dia nanti.  

Sebelum ini ada banyak lagi kutukan-kutukan dari perempuan tersebut dalam twitternya. Cuba tengok screenshot di bawah ini.


Dan ini:


Jika dilihat pada bahasanya, TengkuSophia ini sebenarnya orang Indonesia. Selain kutuk pasal Islam, dia juga pernah mengutuk Malaysia. Tidak mengapa, kita tak payah susah-susah kutuk dia. Biar dia sendiri jawab di depan Allah nanti. Nanum, ada juga yang mengatakan akaun twitternya telah dihack oleh orang lain dan mengeluarkan post seperti ini. Jika benar perkara itu, harap hacker tersebut segera bertaubat. Walaupun bukan TengkuSophia yang buat, namun ianya tetap kutukan terhadap Islam.

Wassalam~



 
Derma [LIKE] Anda!


Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

Dkna Abza mengatakan...

hanya Tuhan sahaja yang tau... sedih bila ada orang menghina Islam sebegini rupa..


16 Februari 2012 pukul 08.43
Fur Bites Pet Shop mengatakan...

orang ni dah lupa diri... apa kan daya.. harap dia sempat bertaubat sebelum nyawa bercerai badan,.. huhu


16 Februari 2012 pukul 20.08

Posting Komentar

 
© JOMKONGSISTORY.COM All Rights Reserved